Vampire Knight & Manga Forum

In order to fully enjoy the board and it's function, you can always log in or sign up to an account. Thank you...
Vampire Knight & Manga Forum

Α forum dedicated to Hino's Matsuri best-seller manga Vampire Knight and the manga we love

Gallery


Latest topics

» Links for Other Vampire Knight Forums and Sites that you like and enjoy!!
Sun Aug 21, 2016 7:25 pm by Saphira_Kuran

» VK Memories CH 6!
Thu Aug 18, 2016 6:13 pm by Saphira_Kuran

» New VK Chapter is HERE!
Sun Jun 19, 2016 8:08 pm by Saphira_Kuran

» VK Memories
Wed Jun 01, 2016 5:59 pm by Saphira_Kuran

» The Final Countdown
Wed Jun 01, 2016 2:52 am by Saphira_Kuran

» New VK Chapter SPOILERS!
Mon Apr 18, 2016 5:47 pm by Saphira_Kuran

» New VK Bonus Ch!!
Fri Dec 18, 2015 12:53 am by Saphira_Kuran

» Translation of 'Fleeting Dreams'
Wed Sep 09, 2015 2:20 am by Saphira_Kuran

» Bunko Editions
Wed Sep 09, 2015 2:18 am by Saphira_Kuran

» New Vampire knight Extra
Wed Sep 09, 2015 2:15 am by Saphira_Kuran

» The Musical (Original and Revive)
Sun Aug 23, 2015 2:40 am by Dreamiel

» NEW CHAPTER IN 2015?
Mon Jun 01, 2015 12:16 am by Unknown00

» Newbie in the forum...
Fri May 01, 2015 7:13 pm by aisan4494

» Who do you think Yuki loves more: Kaname or Zero?
Fri May 01, 2015 7:09 pm by aisan4494

» Zeki or Yume?
Fri May 01, 2015 7:04 pm by aisan4494

» So What will happen of Kaname?
Thu Mar 19, 2015 6:25 pm by matei alina

» Does anybody think Yuki wasted time in Chapter 93?
Tue Dec 30, 2014 6:49 am by HomieV

» Symbolism Blog on VK & New Novel!!
Wed Dec 17, 2014 6:39 pm by Kara

» Ever "missed" a Chapter?
Tue Oct 14, 2014 1:35 am by Katherine

» What kind of feeling?
Mon Oct 06, 2014 1:03 am by Saphira_Kuran

We and the Youtube

Poll

would you like to read a sequel of vk?or is hino thinking of writing one?
59% 59% [ 24 ]
27% 27% [ 11 ]
15% 15% [ 6 ]

Total Votes : 41

Friends


Terry Candy


    Newbie on the block^^

    Share
    avatar
    roronoa-zoro
    Level-E
    Level-E

    Posts : 65
    Join date : 2011-05-27
    Warning Zone

    Newbie on the block^^

    Post by roronoa-zoro on Fri May 27, 2011 5:41 pm

    Hi everybody ^^
    First post here ever and let me introduce myself... I'm Meg and please don't throw stones at me, I'm a Zeki fan...I like Kaname but as a villain only (but still I like him). I've been a fan of Vampire Knight since the first chapter (yeah back in 2005).
    Nice to meet you all Very Happy
    avatar
    juliet
    Vampire Knight
    Vampire Knight

    Posts : 5019
    Join date : 2010-05-05
    Location : Deep, deep forest
    Humor : Anytime...
    Warning Zone

    Re: Newbie on the block^^

    Post by juliet on Fri May 27, 2011 6:50 pm

    Ηello Meg, sSig_welcome5, why are you saying this?
    please don't throw stones at me,
    ? fun

    I think we all enjoy debating and discussing as long as bashing is avoided ( well the more you can.... from me and have






    I' ll show you a sweet dream next time
    avatar
    roronoa-zoro
    Level-E
    Level-E

    Posts : 65
    Join date : 2011-05-27
    Warning Zone

    Re: Newbie on the block^^

    Post by roronoa-zoro on Fri May 27, 2011 11:34 pm

    Thanks for the welcome Smile
    lol, concerning my comment about "throwing stones at me", don't take it seriously Razz I'm just preparing myself in case sFun_mischieviousbig
    Yeah let's have fun
    avatar
    Knightmare
    Common Vampire
    Common Vampire

    Posts : 228
    Join date : 2011-04-30
    Humor : Satirical
    Warning Zone

    Re: Newbie on the block^^

    Post by Knightmare on Sat May 28, 2011 12:20 am

    roronoa-zoro wrote:Hi everybody ^^
    First post here ever and let me introduce myself... I'm Meg and please don't throw stones at me, I'm a Zeki fan...I like Kaname but as a villain only (but still I like him). I've been a fan of Vampire Knight since the first chapter (yeah back in 2005).
    Nice to meet you all Very Happy

    Hi Meg, love the name, its cute!

    wow, you've been reading for a long time! Does waiting so long make you want to pull your hair out?

    I'm zeki fan too, welcome!!!! I think kaname would make an awesome villain, nobody can catch him or keep up.
    avatar
    roronoa-zoro
    Level-E
    Level-E

    Posts : 65
    Join date : 2011-05-27
    Warning Zone

    Re: Newbie on the block^^

    Post by roronoa-zoro on Sat May 28, 2011 11:55 am

    Knightmare wrote:

    Hi Meg, love the name, its cute!

    wow, you've been reading for a long time! Does waiting so long make you want to pull your hair out?

    I'm zeki fan too, welcome!!!! I think kaname would make an awesome villain, nobody can catch him or keep up.

    Thanks for the welcome and the compliment sLo_BigBearHug
    Ahhhh yeah, it's quite hair pulling sometimes but after 5 years, I can put up with almost everything, I'm just waiting for the storm to pass when things get boring...lol
    Happy to see that I'm not the only one who thinks that Kaname would be an awesome villain. He has this dark aura surrounding him which screams "I'm up to no good-call me dark lord *evil smirk*, doesn't it seem to you like he is totally wasted as a love interest? As for me he is but yeah it's just my opinion
    Smile
    avatar
    juliet
    Vampire Knight
    Vampire Knight

    Posts : 5019
    Join date : 2010-05-05
    Location : Deep, deep forest
    Humor : Anytime...
    Warning Zone

    Re: Newbie on the block^^

    Post by juliet on Sat May 28, 2011 12:52 pm

    roronoa-zoro wrote:
    Knightmare wrote:

    Hi Meg, love the name, its cute!

    wow, you've been reading for a long time! Does waiting so long make you want to pull your hair out?

    I'm zeki fan too, welcome!!!! I think kaname would make an awesome villain, nobody can catch him or keep up.

    Thanks for the welcome and the compliment sLo_BigBearHug
    Ahhhh yeah, it's quite hair pulling sometimes but after 5 years, I can put up with almost everything, I'm just waiting for the storm to pass when things get boring...lol
    Happy to see that I'm not the only one who thinks that Kaname would be an awesome villain. He has this dark aura surrounding him which screams "I'm up to no good-call me dark lord *evil smirk*, doesn't it seem to you like he is totally wasted as a love interest? As for me he is but yeah it's just my opinion
    Smile

    That is because Kaname is good in everything LOL






    I' ll show you a sweet dream next time
    avatar
    Lenilya Rycanalica
    Human

    Posts : 21
    Join date : 2011-04-29
    Warning Zone

    Re: Newbie on the block^^

    Post by Lenilya Rycanalica on Sat May 28, 2011 4:04 pm

    roronoa-zoro wrote:Hi everybody ^^
    First post here ever and let me introduce myself... I'm Meg and please don't throw stones at me, I'm a Zeki fan...I like Kaname but as a villain only (but still I like him). I've been a fan of Vampire Knight since the first chapter (yeah back in 2005).
    Nice to meet you all Very Happy

    Hello, Meg.. Welcome in this forum..

    sBo_jumping nice to meet you, Meg.. Very Happy

    juliet wrote:That is because Kaname is good in everything LOL

    of course YES! drawling drawling
    avatar
    roronoa-zoro
    Level-E
    Level-E

    Posts : 65
    Join date : 2011-05-27
    Warning Zone

    Re: Newbie on the block^^

    Post by roronoa-zoro on Sat May 28, 2011 10:26 pm

    Lenilya Rycanalica wrote:

    Hello, Meg.. Welcome in this forum..

    sBo_jumping nice to meet you, Meg.. Very Happy


    Thank you for the welcome and nice to meet you as well Very Happy Very Happy
    avatar
    Kara
    Common Vampire
    Common Vampire

    Posts : 207
    Join date : 2011-04-19
    Humor : A divine combination of irony and innuendo ;)
    Warning Zone

    Re: Newbie on the block^^

    Post by Kara on Sun May 29, 2011 6:53 am

    Hey Meg  sSig_welcome5

    Hurray, fellow Zeki fan sSig_hi  Nice to meet you Very Happy  And yea Kaname would probably be the best bad ass villain ever  Razz cheers

    In stories the hero is always supposed to beat the villain but that's just not gonna happen if they're up against Kaname     rofl   lol!


    Last edited by Kara on Fri Oct 03, 2014 3:03 pm; edited 2 times in total
    avatar
    roronoa-zoro
    Level-E
    Level-E

    Posts : 65
    Join date : 2011-05-27
    Warning Zone

    Re: Newbie on the block^^

    Post by roronoa-zoro on Sun May 29, 2011 10:50 am

    Kara wrote:Hey Meg sSig_welcome5

    Hurray, fellow Zeki fan!!! sSig_hi Nice to meet you Very Happy And yea Kaname would probably be the best bad ass villain ever Razz cheers

    In stories the hero is always supposed to beat the villain but that's just not gonna happen if they're up against Kaname rofl lol!

    Thanks for the welcome and nice to meet you too fellow Zeki friend
    Concerning Kaname-sama, he is just that incredible as a villain *evil laugh*
    avatar
    minimalve
    Common Vampire
    Common Vampire

    Posts : 152
    Join date : 2011-05-12
    Location : Sweden
    Humor : Give it to me! XD
    Warning Zone

    Re: Newbie on the block^^

    Post by minimalve on Mon May 30, 2011 9:36 am

    roronoa-zoro wrote:Thanks for the welcome Smile
    lol, concerning my comment about "throwing stones at me", don't take it seriously Razz I'm just preparing myself in case sFun_mischieviousbig
    Yeah let's have fun

    *throws pebbles at meg*

    MWAHAHAHAH!
    Runs away

    ;) jocolor
    avatar
    minimalve
    Common Vampire
    Common Vampire

    Posts : 152
    Join date : 2011-05-12
    Location : Sweden
    Humor : Give it to me! XD
    Warning Zone

    Re: Newbie on the block^^

    Post by minimalve on Mon May 30, 2011 9:36 am

    Welcome Very Happy
    avatar
    sweetsolace
    Vampire Knight
    Vampire Knight

    Posts : 1047
    Join date : 2011-02-24
    Humor : look in the mirror, you'll love it~ ;)
    Warning Zone

    Re: Newbie on the block^^

    Post by sweetsolace on Tue May 31, 2011 3:32 am

    roronoa-zoro wrote:Hi everybody ^^
    First post here ever and let me introduce myself... I'm Meg and please don't throw stones at me, I'm a Zeki fan...I like Kaname but as a villain only (but still I like him). I've been a fan of Vampire Knight since the first chapter (yeah back in 2005).
    Nice to meet you all Very Happy

    throws rocks and boulders at meg

    *several seconds later*

    loads machine gun bullets and aims...



    ...

    are you still alive? lol. If not, I'll continue throwing rocks, grenades, spiked balls, molotovs and bullets your way. bounce aha

    and hey welcome there, but im not sure you still need this...the others already answered! rofl

    sBo_jumping

    and what an intro you have there.... you think Kaname-sama is just that incredible as a villain? rofl rofl seems like a pleasant greeting in this forum! sFun_cheerleader2 (btw did those bombs kill you yet? im worried im not greeting you properly~ rofl)

    catastrophy anyway... if you'll get hit by an asteroid or a comet later on... haha... dodge it! :rendeers: cheers

    just kidding. and hey, belated welcome. Very Happy
    avatar
    aya-chan
    Vampire Knight
    Vampire Knight

    Posts : 1154
    Join date : 2011-03-03
    Location : here
    Humor : oiseaux de se ressemble s'assemble
    Warning Zone

    Re: Newbie on the block^^

    Post by aya-chan on Wed Jun 01, 2011 11:39 pm

    sweetsolace wrote:
    roronoa-zoro wrote:Hi everybody ^^
    First post here ever and let me introduce myself... I'm Meg and please don't throw stones at me, I'm a Zeki fan...I like Kaname but as a villain only (but still I like him). I've been a fan of Vampire Knight since the first chapter (yeah back in 2005).
    Nice to meet you all Very Happy

    throws rocks and boulders at meg

    *several seconds later*

    loads machine gun bullets and aims...



    ...

    are you still alive? lol. If not, I'll continue throwing rocks, grenades, spiked balls, molotovs and bullets your way. bounce aha

    and hey welcome there, but im not sure you still need this...the others already answered! rofl

    sBo_jumping

    and what an intro you have there.... you think Kaname-sama is just that incredible as a villain? rofl rofl seems like a pleasant greeting in this forum! sFun_cheerleader2 (btw did those bombs kill you yet? im worried im not greeting you properly~ rofl)

    catastrophy anyway... if you'll get hit by an asteroid or a comet later on... haha... dodge it! :rendeers: cheers

    just kidding. and hey, belated welcome. Very Happy

    can i second you in throwing bombs and rocks? rofl

    welcome to the new members Very Happy
    avatar
    roronoa-zoro
    Level-E
    Level-E

    Posts : 65
    Join date : 2011-05-27
    Warning Zone

    Re: Newbie on the block^^

    Post by roronoa-zoro on Sun Jun 05, 2011 12:24 pm

    @minimalve,sweetsolace and aya-chan

    Thanks for the rough welcome lol!
    Sorry for the belated reply but I had to stay in hospital for 5 days after being bombed so many times, it nearly killed me (according to doctors, only me and Lara Croft have survived these kinds of attacks, I feel lucky here)
    Anyway, thanks again for the BLAST sLo_BigBearHug *need Kaname as a bodyguard ASAP*

    Sponsored content

    Re: Newbie on the block^^

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Sat May 27, 2017 7:08 am