Vampire Knight & Manga Forum

In order to fully enjoy the board and it's function, you can always log in or sign up to an account. Thank you...

Join the forum, it's quick and easy

Vampire Knight & Manga Forum

In order to fully enjoy the board and it's function, you can always log in or sign up to an account. Thank you...

Vampire Knight & Manga Forum

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Vampire Knight & Manga Forum

Α forum dedicated to Hino's Matsuri best-seller manga Vampire Knight and the manga we love

Gallery


Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε; Empty

Latest topics

» Do you trust Hino?
Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε; I_icon_minitimeMon May 02, 2022 12:37 am by juliet

» Our Kaname is here!! Vampire Knight memories chapter 38
Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε; I_icon_minitimeMon May 02, 2022 12:35 am by juliet

» Vampire knight Memories 38
Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε; I_icon_minitimeSun Apr 10, 2022 4:18 am by juliet

» Where to Find Vampire Knight Memories Translation
Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε; I_icon_minitimeSun Apr 10, 2022 1:29 am by juliet

» The Final Countdown
Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε; I_icon_minitimeSat Apr 09, 2022 11:43 pm by juliet

» New VK Chapter is HERE!
Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε; I_icon_minitimeWed Oct 11, 2017 7:42 am by lililovelilica

» Links for Other Vampire Knight Forums and Sites that you like and enjoy!!
Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε; I_icon_minitimeSun Aug 21, 2016 7:25 pm by Saphira_K

» VK Memories CH 6!
Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε; I_icon_minitimeThu Aug 18, 2016 6:13 pm by Saphira_K

» VK Memories
Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε; I_icon_minitimeWed Jun 01, 2016 5:59 pm by Saphira_K

» New VK Chapter SPOILERS!
Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε; I_icon_minitimeMon Apr 18, 2016 5:47 pm by Saphira_K

» New VK Bonus Ch!!
Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε; I_icon_minitimeFri Dec 18, 2015 12:53 am by Saphira_K

» Translation of 'Fleeting Dreams'
Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε; I_icon_minitimeWed Sep 09, 2015 2:20 am by Saphira_K

» Bunko Editions
Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε; I_icon_minitimeWed Sep 09, 2015 2:18 am by Saphira_K

» New Vampire knight Extra
Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε; I_icon_minitimeWed Sep 09, 2015 2:15 am by Saphira_K

» The Musical (Original and Revive)
Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε; I_icon_minitimeSun Aug 23, 2015 2:40 am by Dreamiel

» NEW CHAPTER IN 2015?
Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε; I_icon_minitimeMon Jun 01, 2015 12:16 am by Unknown00

» Newbie in the forum...
Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε; I_icon_minitimeFri May 01, 2015 7:13 pm by aisan4494

» Who do you think Yuki loves more: Kaname or Zero?
Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε; I_icon_minitimeFri May 01, 2015 7:09 pm by aisan4494

» Zeki or Yume?
Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε; I_icon_minitimeFri May 01, 2015 7:04 pm by aisan4494

» So What will happen of Kaname?
Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε; I_icon_minitimeThu Mar 19, 2015 6:25 pm by matei alina

We and the Youtube

Poll

would you like to read a sequel of vk?or is hino thinking of writing one?
Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε; Bar_left59%Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε; Bar_right 59% [ 24 ]
Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε; Bar_left27%Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε; Bar_right 27% [ 11 ]
Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε; Bar_left15%Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε; Bar_right 15% [ 6 ]

Total Votes : 41

Friends


Terry Candy


+3
nuitetoile21
liaki
juliet
7 posters

    Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε;

    juliet
    juliet
    Vampire Knight
    Vampire Knight


    Posts : 5039
    Join date : 2010-05-05
    Location : Deep, deep forest
    Humor : Anytime...
    Warning ZoneΤι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε; Dropsoa

    Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε; Empty Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε;

    Post by juliet Mon May 31, 2010 6:33 pm

    Αλήθεια γιατί τον επιλέξατε και τον προτιμήσατε; Τι σας έκανε να τον ξεχωρίσετε;
    liaki
    liaki
    Common Vampire
    Common Vampire


    Posts : 151
    Join date : 2010-05-28
    Warning ZoneΤι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε; Dropsoa

    Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε; Empty Re: Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε;

    Post by liaki Mon May 31, 2010 6:53 pm

    η αληθεια ειναι οτι δεν τρελαινομαι για τον Kaname απλος αυτο που μου αρεσει σε αυτον ειναι οτι ειναι πολυ γλυκος σ ορισμενα θεματα κ ειναι πολυ ηρεμος......
    nuitetoile21
    nuitetoile21
    Vampire Knight
    Vampire Knight


    Posts : 726
    Join date : 2010-05-05
    Warning ZoneΤι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε; Dropsoa

    Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε; Empty Re: Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε;

    Post by nuitetoile21 Tue Jun 01, 2010 7:35 pm

    ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΩ ΚΑΝ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΛΙΣΤΑ!!! ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΡΟΣΒΟΛΗ!! lol! lol! lol! ΑΠΛΑ Ο ΚΑΝΑΜΕ ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΣ! sFun_hailbig sFun_hailbig sFun_hailbig sFun_hailbig sFun_hailbig
    libra
    libra
    Vampire Knight
    Vampire Knight


    Posts : 1122
    Join date : 2010-09-12
    Location : GR Night Dorm
    Humor : Black
    Warning ZoneΤι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε; Dropsoa

    Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε; Empty Re: Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε;

    Post by libra Mon Sep 27, 2010 1:42 pm

    1. Είναι μελαχρινός (ΒΑΣΙΚΟ)
    2. Έχει ένα στυλ, ένα τουπέ, ένα ύφος βρε αδερφέ
    3. Είναι συγκροτημένος
    4. Έχει εξουσία και ξέρει άριστα πως να την χειρίζεται χωρίς να φαίνεται
    5. Όταν λιώνει για τη Γιούκι λιώνω κι εγώ μαζί του
    6. Έχει αυτό το μυστηριώδες σύννεφο τριγύρω του μονίμως
    anna
    anna
    Vampire Noble Class
    Vampire Noble Class


    Posts : 368
    Join date : 2010-05-10
    Location : Athens, Greece
    Humor : black!!!!
    Warning ZoneΤι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε; Dropsoa

    Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε; Empty Re: Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε;

    Post by anna Mon Sep 27, 2010 6:59 pm

    libra wrote:1. Είναι μελαχρινός (ΒΑΣΙΚΟ)
    2. Έχει ένα στυλ, ένα τουπέ, ένα ύφος βρε αδερφέ
    3. Είναι συγκροτημένος
    4. Έχει εξουσία και ξέρει άριστα πως να την χειρίζεται χωρίς να φαίνεται
    5. Όταν λιώνει για τη Γιούκι λιώνω κι εγώ μαζί του
    6. Έχει αυτό το μυστηριώδες σύννεφο τριγύρω του μονίμως

    sFun_hailbig sFun_hailbig
    συμφωνω απολυτως!!!!!!!!!!! Αυτο που μπορει με ολους τους αλλους να ειναι απομακρος, εξουσιαστικος κτλ αλλα οταν βλεπει τη Γιουκι γινεται σκυλακι του καναπε που θελει χαδακια με τρελαινει!!!!!! (διαφωνω με τα γουστα του βεβαια αλλα περι ορεξεως..κολοκυθοπιτα!!......-μα με την πανηλιθια???? sFun_crazybat )
    aisan4494
    aisan4494
    Level-E
    Level-E


    Posts : 54
    Join date : 2013-05-26
    Location : My own world
    Warning ZoneΤι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε; Dropsoa

    Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε; Empty Re: Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε;

    Post by aisan4494 Sun May 26, 2013 10:00 pm

    Αχ... Kaname αχ δεν ξερω τι να πω και πως να αρχισω... <3 Ειναι υπερτατος!! τελειος! δν υπαρχουν λεξεις αληθεια.
    nina
    nina
    Vampire Knight
    Vampire Knight


    Posts : 2831
    Join date : 2010-05-17
    Location : My world lalala Kanameland <3
    Humor : Black sarcasm
    Warning ZoneΤι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε; Dropsoa

    Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε; Empty Re: Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε;

    Post by nina Mon May 27, 2013 12:17 am

    aisan4494 wrote:Αχ... Kaname αχ δεν ξερω τι να πω και πως να αρχισω... <3 Ειναι υπερτατος!! τελειος! δν υπαρχουν λεξεις αληθεια.

    Αχ Ελληνιδα Καναμοχτυπημενη!!!!! cheers χαχαχαχα
    Οντως δεν υπαρχουν λογια γι αυτο το αγορι!!!! Αχ ποια θα το πρωτπαρει δεν ξερω Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε; 1019656462 rofl

    @aisan καλως μας ηρθες! cheers
    aisan4494
    aisan4494
    Level-E
    Level-E


    Posts : 54
    Join date : 2013-05-26
    Location : My own world
    Warning ZoneΤι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε; Dropsoa

    Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε; Empty Re: Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε;

    Post by aisan4494 Mon May 27, 2013 1:36 am

    nina wrote:
    aisan4494 wrote:Αχ... Kaname αχ δεν ξερω τι να πω και πως να αρχισω... <3 Ειναι υπερτατος!! τελειος! δν υπαρχουν λεξεις αληθεια.

    Αχ Ελληνιδα Καναμοχτυπημενη!!!!! cheers χαχαχαχα
    Οντως δεν υπαρχουν λογια γι αυτο το αγορι!!!! Αχ ποια θα το πρωτπαρει δεν ξερω Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε; 1019656462 rofl

    @aisan καλως μας ηρθες! cheers

    χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Καναμοχτυπημενη!!! τοσο cool!!! best ατακα ever!!! Χαιρομαι πολυ που ειμαι εδω, διαβασες το 93; το τελευταιο που βγηκε;
    nina
    nina
    Vampire Knight
    Vampire Knight


    Posts : 2831
    Join date : 2010-05-17
    Location : My world lalala Kanameland <3
    Humor : Black sarcasm
    Warning ZoneΤι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε; Dropsoa

    Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε; Empty Re: Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε;

    Post by nina Mon May 27, 2013 4:25 pm

    aisan4494 wrote:

    χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Καναμοχτυπημενη!!! τοσο cool!!! best ατακα ever!!! Χαιρομαι πολυ που ειμαι εδω, διαβασες το 93; το τελευταιο που βγηκε;

    Ναι και τώρα χτυπαω το κεφαλι μου στον τοιχο sFun_banghead2 μπας και μου ρθει και μενα καμια αμνησια Razz Razz Razz
    After all αυτό δεν είναι το ηθικο διδαγμα της Χινο? Παρε μια αμνησια και θα εισαι μες στο bliss Razz Razz Razz
    aisan4494
    aisan4494
    Level-E
    Level-E


    Posts : 54
    Join date : 2013-05-26
    Location : My own world
    Warning ZoneΤι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε; Dropsoa

    Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε; Empty Re: Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε;

    Post by aisan4494 Mon May 27, 2013 4:40 pm

    nina wrote:
    aisan4494 wrote:

    χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Καναμοχτυπημενη!!! τοσο cool!!! best ατακα ever!!! Χαιρομαι πολυ που ειμαι εδω, διαβασες το 93; το τελευταιο που βγηκε;

    Ναι και τώρα χτυπαω το κεφαλι μου στον τοιχο sFun_banghead2 μπας και μου ρθει και μενα καμια αμνησια Razz Razz Razz
    After all αυτό δεν είναι το ηθικο διδαγμα της Χινο? Παρε μια αμνησια και θα εισαι μες στο bliss Razz Razz Razz

    χαχαχαχαχαχα ναι πες το ψεμματα... ρε δεν μπορω δεν αντεχω αυτο το τελος ΠΡΕΠΕΙ να το αλλαξει, δεν γινεται!!! Γιατι να υποφερουν ολοι ετσι; Ειδικα ο Καναμε Sad φαντασου Shock απαξ και θυμηθει. :/ Τα παιδια; εμεινα μονα τους Sad και ειδαν και την Yuuki να πεθαινει. Αυτο ηταν απαισιο... Sad
    nina
    nina
    Vampire Knight
    Vampire Knight


    Posts : 2831
    Join date : 2010-05-17
    Location : My world lalala Kanameland <3
    Humor : Black sarcasm
    Warning ZoneΤι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε; Dropsoa

    Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε; Empty Re: Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε;

    Post by nina Mon May 27, 2013 10:41 pm

    aisan4494 wrote:

    χαχαχαχαχαχα ναι πες το ψεμματα... ρε δεν μπορω δεν αντεχω αυτο το τελος ΠΡΕΠΕΙ να το αλλαξει, δεν γινεται!!! Γιατι να υποφερουν ολοι ετσι; Ειδικα ο Καναμε Sad φαντασου Shock απαξ και θυμηθει. :/ Τα παιδια; εμεινα μονα τους Sad και ειδαν και την Yuuki να πεθαινει. Αυτο ηταν απαισιο... Sad

    I know... αλλα παω στοιχημα οτι ειναι και ευχαριστημενη που τους βολεψε ολους στο τελος! Θα κοιταει το "αριστουργημα" της και θα λεει... "Μα πως τα καταφερα τοσο καλα η Π****" Twisted Evil για το τελευταιο θα συμφωνησω απολυτως μαζι της Razz

    Αφου βγαζει ματι οτι αυτο ηθελε > "μια λιγο απ'ολα" Evil or Very Mad

    Δεν λες παλι καλα που "το σωσαμε το κορμι πατριωτ'?" rofl ακομα δεν το πιστευω πως βγηκε ζωντανος ο Καναμε απο το τσουναμι-Χινο! Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε; 3134848676 ... με αμνησια αλλα ΖΩΝΤΑΝΟΣ! Καποια θα του βρουμε να του δωσουμε του παιδιου Razz ... μπορει αυτο το ηφαιστειο να μεινει ανενεργο για πολυ? ΟΧΙ... αρα για λιγο καιρο θα ξαποστασει και ξανα προς την ΔΟΞΑ ΤΡΑΒΑ sFun_hailtheking rofl
    Δεν ειδες; τιποτα δεν αφησε ορθιο!
    aisan4494
    aisan4494
    Level-E
    Level-E


    Posts : 54
    Join date : 2013-05-26
    Location : My own world
    Warning ZoneΤι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε; Dropsoa

    Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε; Empty Re: Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε;

    Post by aisan4494 Tue May 28, 2013 12:26 am

    nina wrote:
    aisan4494 wrote:

    χαχαχαχαχαχα ναι πες το ψεμματα... ρε δεν μπορω δεν αντεχω αυτο το τελος ΠΡΕΠΕΙ να το αλλαξει, δεν γινεται!!! Γιατι να υποφερουν ολοι ετσι; Ειδικα ο Καναμε Sad φαντασου Shock απαξ και θυμηθει. :/ Τα παιδια; εμεινα μονα τους Sad και ειδαν και την Yuuki να πεθαινει. Αυτο ηταν απαισιο... Sad

    I know... αλλα παω στοιχημα οτι ειναι και ευχαριστημενη που τους βολεψε ολους στο τελος! Θα κοιταει το "αριστουργημα" της και θα λεει... "Μα πως τα καταφερα τοσο καλα η Π****" Twisted Evil για το τελευταιο θα συμφωνησω απολυτως μαζι της Razz

    Αφου βγαζει ματι οτι αυτο ηθελε > "μια λιγο απ'ολα" Evil or Very Mad

    Δεν λες παλι καλα που "το σωσαμε το κορμι πατριωτ'?" rofl ακομα δεν το πιστευω πως βγηκε ζωντανος ο Καναμε απο το τσουναμι-Χινο! Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε; 3134848676 ... με αμνησια αλλα ΖΩΝΤΑΝΟΣ! Καποια θα του βρουμε να του δωσουμε του παιδιου Razz ... μπορει αυτο το ηφαιστειο να μεινει ανενεργο για πολυ? ΟΧΙ... αρα για λιγο καιρο θα ξαποστασει και ξανα προς την ΔΟΞΑ ΤΡΑΒΑ sFun_hailtheking rofl
    Δεν ειδες; τιποτα δεν αφησε ορθιο!

    xD χαχαχαχαχαχαχαχα τελειοοοοοοοοο!!! εχεις τοσο μεγαλο δικιο!!! Οντως αυτο θα σκεφτεται αλλα και παλι δεν μπορω να το δεχτω!! Sad τι λες να γινει με τον Kaname τωρα...; Πρεπει να μαθω!! Δεν μπορει να το σταματησει ετσι :'(

    Sponsored content


    Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε; Empty Re: Τι αγαπήσατε στον Κάναμε και τον επιλέξατε;

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Tue Nov 29, 2022 12:46 pm