Vampire Knight & Manga Forum

In order to fully enjoy the board and it's function, you can always log in or sign up to an account. Thank you...

Join the forum, it's quick and easy

Vampire Knight & Manga Forum

In order to fully enjoy the board and it's function, you can always log in or sign up to an account. Thank you...

Vampire Knight & Manga Forum

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Vampire Knight & Manga Forum

Α forum dedicated to Hino's Matsuri best-seller manga Vampire Knight and the manga we love

Gallery


Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Empty

Latest topics

» Do you trust Hino?
Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran I_icon_minitimeMon May 02, 2022 12:37 am by juliet

» Our Kaname is here!! Vampire Knight memories chapter 38
Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran I_icon_minitimeMon May 02, 2022 12:35 am by juliet

» Vampire knight Memories 38
Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran I_icon_minitimeSun Apr 10, 2022 4:18 am by juliet

» Where to Find Vampire Knight Memories Translation
Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran I_icon_minitimeSun Apr 10, 2022 1:29 am by juliet

» The Final Countdown
Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran I_icon_minitimeSat Apr 09, 2022 11:43 pm by juliet

» New VK Chapter is HERE!
Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran I_icon_minitimeWed Oct 11, 2017 7:42 am by lililovelilica

» Links for Other Vampire Knight Forums and Sites that you like and enjoy!!
Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran I_icon_minitimeSun Aug 21, 2016 7:25 pm by Saphira_K

» VK Memories CH 6!
Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran I_icon_minitimeThu Aug 18, 2016 6:13 pm by Saphira_K

» VK Memories
Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran I_icon_minitimeWed Jun 01, 2016 5:59 pm by Saphira_K

» New VK Chapter SPOILERS!
Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran I_icon_minitimeMon Apr 18, 2016 5:47 pm by Saphira_K

» New VK Bonus Ch!!
Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran I_icon_minitimeFri Dec 18, 2015 12:53 am by Saphira_K

» Translation of 'Fleeting Dreams'
Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran I_icon_minitimeWed Sep 09, 2015 2:20 am by Saphira_K

» Bunko Editions
Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran I_icon_minitimeWed Sep 09, 2015 2:18 am by Saphira_K

» New Vampire knight Extra
Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran I_icon_minitimeWed Sep 09, 2015 2:15 am by Saphira_K

» The Musical (Original and Revive)
Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran I_icon_minitimeSun Aug 23, 2015 2:40 am by Dreamiel

» NEW CHAPTER IN 2015?
Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran I_icon_minitimeMon Jun 01, 2015 12:16 am by Unknown00

» Newbie in the forum...
Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran I_icon_minitimeFri May 01, 2015 7:13 pm by aisan4494

» Who do you think Yuki loves more: Kaname or Zero?
Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran I_icon_minitimeFri May 01, 2015 7:09 pm by aisan4494

» Zeki or Yume?
Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran I_icon_minitimeFri May 01, 2015 7:04 pm by aisan4494

» So What will happen of Kaname?
Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran I_icon_minitimeThu Mar 19, 2015 6:25 pm by matei alina

We and the Youtube

Poll

would you like to read a sequel of vk?or is hino thinking of writing one?
Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Bar_left59%Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Bar_right 59% [ 24 ]
Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Bar_left27%Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Bar_right 27% [ 11 ]
Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Bar_left15%Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Bar_right 15% [ 6 ]

Total Votes : 41

Friends


Terry Candy


+9
Akaruisama
Knightmare
mariangie
aya-chan
nina
sweetsolace
juliet
nuitetoile21
Kanamelover<3
13 posters

    Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran

    Kanamelover<3
    Kanamelover<3
    Common Vampire
    Common Vampire


    Posts : 204
    Join date : 2011-03-24
    Location : London
    Warning ZoneChapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Dropsoa

    Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Empty Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran

    Post by Kanamelover<3 Fri Apr 29, 2011 1:23 am

    Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Vampireknight1499395

    "It's not my first time" -Kaname Kuran Chapter 65

    Okay what the hell did Kaname mean by that?!? Had he seen her in her underwear before or, if u look back it didn't really look like she was wearing a bra, did Kaname honestly see her naked or was he the one (while changing her clothes) take her bra off affraid

    And not first time?!? Have they like had sex before as in chapter 49 when Kaname says "We will wander through that deep dark forest in your heart" and he carried her, did they y'know then affraid or has Kaname just been perving on Yuki?!?

    Please does someone know what Kaname meant?!? help
    Attachments
    Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Attachmentvampire-knight-1499395.jpg
    You don't have permission to download attachments.
    (136 Kb) Downloaded 13 times


    Last edited by Sophgirl1 on Fri Apr 29, 2011 1:24 am; edited 1 time in total (Reason for editing : Added picture)
    nuitetoile21
    nuitetoile21
    Vampire Knight
    Vampire Knight


    Posts : 726
    Join date : 2010-05-05
    Warning ZoneChapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Dropsoa

    Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Empty Re: Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran

    Post by nuitetoile21 Fri Apr 29, 2011 1:31 am

    I don;t remember the images right now, but I remember the scene. I think he mean that he saw her naked before. If I remember right, the night Kaname turns Yuki into vampire, Yuki before and after her changing was wearing differnet clothes. But I am not sure now. I will check it tomorrow and I will tell you.
    Kanamelover<3
    Kanamelover<3
    Common Vampire
    Common Vampire


    Posts : 204
    Join date : 2011-03-24
    Location : London
    Warning ZoneChapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Dropsoa

    Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Empty Re: Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran

    Post by Kanamelover<3 Fri Apr 29, 2011 2:58 pm

    nuitetoile21 wrote:I don;t remember the images right now, but I remember the scene. I think he mean that he saw her naked before. If I remember right, the night Kaname turns Yuki into vampire, Yuki before and after her changing was wearing differnet clothes. But I am not sure now. I will check it tomorrow and I will tell you.

    I just read that chapter and yeah I never noticed before but she is wearing different clothes, that time Yuki didn't even notice, but did she honestly well have no underwear on?!?
    juliet
    juliet
    Vampire Knight
    Vampire Knight


    Posts : 5039
    Join date : 2010-05-05
    Location : Deep, deep forest
    Humor : Anytime...
    Warning ZoneChapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Dropsoa

    Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Empty Re: Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran

    Post by juliet Fri Apr 29, 2011 3:09 pm

    Nuit, we had a tread (you had made it LOL) where you had put the pictures from chapter 36? I think was, where we see Yuuki with different pijamas after Kaname awakes her as a vampire. And then when we saw her again with changed clothes at chapter 63- we had said this can not be a coincidence, but I can not find it...where is that? Shocked
    nuitetoile21
    nuitetoile21
    Vampire Knight
    Vampire Knight


    Posts : 726
    Join date : 2010-05-05
    Warning ZoneChapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Dropsoa

    Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Empty Re: Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran

    Post by nuitetoile21 Fri Apr 29, 2011 3:19 pm

    juliet wrote:Nuit, we had a tread (you had made it LOL) where you had put the pictures from chapter 36? I think was, where we see Yuuki with different pijamas after Kaname awakes her as a vampire. And then when we saw her again with changed clothes at chapter 63- we had said this can not be a coincidence, but I can not find it...where is that? Shocked

    oh god you are right! I had made this thread! well ok I will found it and I will put the link here
    juliet
    juliet
    Vampire Knight
    Vampire Knight


    Posts : 5039
    Join date : 2010-05-05
    Location : Deep, deep forest
    Humor : Anytime...
    Warning ZoneChapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Dropsoa

    Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Empty Re: Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran

    Post by juliet Fri Apr 29, 2011 3:24 pm

    yes it solves all questions apart from the bra..em no, she does not look like she wears a bra...haha, he has seen them..LOL
    juliet
    juliet
    Vampire Knight
    Vampire Knight


    Posts : 5039
    Join date : 2010-05-05
    Location : Deep, deep forest
    Humor : Anytime...
    Warning ZoneChapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Dropsoa

    Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Empty Re: Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran

    Post by juliet Fri Apr 29, 2011 3:27 pm

    Got it HERE
    sweetsolace
    sweetsolace
    Vampire Knight
    Vampire Knight


    Posts : 1047
    Join date : 2011-02-24
    Humor : look in the mirror, you'll love it~ ;)
    Warning ZoneChapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Drops5black

    Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Empty Re: Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran

    Post by sweetsolace Fri Apr 29, 2011 3:32 pm

    ahhhhh!!! kaname changing her clothes and seeing her totally naked!!! -dies-
    plus he is licking her clean??!? oh my gee! hahahaha
    nina
    nina
    Vampire Knight
    Vampire Knight


    Posts : 2831
    Join date : 2010-05-17
    Location : My world lalala Kanameland <3
    Humor : Black sarcasm
    Warning ZoneChapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Dropsoa

    Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Empty Re: Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran

    Post by nina Fri Apr 29, 2011 3:32 pm

    nina
    nina
    Vampire Knight
    Vampire Knight


    Posts : 2831
    Join date : 2010-05-17
    Location : My world lalala Kanameland <3
    Humor : Black sarcasm
    Warning ZoneChapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Dropsoa

    Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Empty Re: Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran

    Post by nina Fri Apr 29, 2011 3:40 pm

    juliet wrote:Got it HERE

    Thank you juli ... I was looking and I couldn't find it cheers

    sweetsolace wrote:ahhhhh!!! kaname changing her clothes and seeing her totally naked!!! -dies-
    plus he is licking her clean??!? oh my gee! hahahaha

    OMG Yes yes yes ... I'm so excited bounce drawling drawling
    sweetsolace
    sweetsolace
    Vampire Knight
    Vampire Knight


    Posts : 1047
    Join date : 2011-02-24
    Humor : look in the mirror, you'll love it~ ;)
    Warning ZoneChapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Drops5black

    Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Empty Re: Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran

    Post by sweetsolace Fri Apr 29, 2011 3:51 pm

    nina wrote:
    juliet wrote:Got it HERE

    Thank you juli ... I was looking and I couldn't find it cheers

    sweetsolace wrote:ahhhhh!!! kaname changing her clothes and seeing her totally naked!!! -dies-
    plus he is licking her clean??!? oh my gee! hahahaha

    OMG Yes yes yes ... I'm so excited bounce drawling drawling

    yes my g is falling because of fangirling omG ! hahahaha! Very Happy Very Happy kaname~~ so naughty when yuki is sleeping lol! Embarassed Razz Razz haha probably hino's intentions with kaname shows LOL
    nina
    nina
    Vampire Knight
    Vampire Knight


    Posts : 2831
    Join date : 2010-05-17
    Location : My world lalala Kanameland <3
    Humor : Black sarcasm
    Warning ZoneChapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Dropsoa

    Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Empty Re: Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran

    Post by nina Fri Apr 29, 2011 4:12 pm

    sweetsolace wrote:
    nina wrote:
    juliet wrote:Got it HERE

    Thank you juli ... I was looking and I couldn't find it cheers

    sweetsolace wrote:ahhhhh!!! kaname changing her clothes and seeing her totally naked!!! -dies-
    plus he is licking her clean??!? oh my gee! hahahaha

    OMG Yes yes yes ... I'm so excited bounce drawling drawling

    yes my g is falling because of fangirling omG ! hahahaha! Very Happy Very Happy kaname~~ so naughty when yuki is sleeping lol! Embarassed Razz Razz haha probably hino's intentions with kaname shows LOL

    Mmmm what you mean about G I'm not sure if I can foloow you Razz Razz Razz

    rofl rofl rofl rofl rofl rofl rofl
    sweetsolace
    sweetsolace
    Vampire Knight
    Vampire Knight


    Posts : 1047
    Join date : 2011-02-24
    Humor : look in the mirror, you'll love it~ ;)
    Warning ZoneChapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Drops5black

    Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Empty Re: Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran

    Post by sweetsolace Fri Apr 29, 2011 5:24 pm

    nina wrote:
    sweetsolace wrote:
    nina wrote:

    Thank you juli ... I was looking and I couldn't find it cheers



    OMG Yes yes yes ... I'm so excited bounce drawling drawling

    yes my g is falling because of fangirling omG ! hahahaha! Very Happy Very Happy kaname~~ so naughty when yuki is sleeping lol! Embarassed Razz Razz haha probably hino's intentions with kaname shows LOL

    Mmmm what you mean about G I'm not sure if I can foloow you Razz Razz Razz

    rofl rofl rofl rofl rofl rofl rofl

    hahah! its an expression... i dont know what G mean either but most likely from o-m-G! ahahahhaha~~~ XD
    juliet
    juliet
    Vampire Knight
    Vampire Knight


    Posts : 5039
    Join date : 2010-05-05
    Location : Deep, deep forest
    Humor : Anytime...
    Warning ZoneChapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Dropsoa

    Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Empty Re: Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran

    Post by juliet Fri Apr 29, 2011 5:55 pm

    What about coming from the G-spot? like we say....OM...G!! ΛΟΛ roflroflroflroflrofl
    Kanamelover<3
    Kanamelover<3
    Common Vampire
    Common Vampire


    Posts : 204
    Join date : 2011-03-24
    Location : London
    Warning ZoneChapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Dropsoa

    Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Empty Re: Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran

    Post by Kanamelover<3 Fri Apr 29, 2011 6:02 pm

    sweetsolace wrote:ahhhhh!!! kaname changing her clothes and seeing her totally naked!!! -dies-
    plus he is licking her clean??!? oh my gee! hahahaha

    Well, I guess that explains the "vanishing blood" from another post lol!
    sweetsolace
    sweetsolace
    Vampire Knight
    Vampire Knight


    Posts : 1047
    Join date : 2011-02-24
    Humor : look in the mirror, you'll love it~ ;)
    Warning ZoneChapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Drops5black

    Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Empty Re: Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran

    Post by sweetsolace Fri Apr 29, 2011 6:14 pm

    juliet wrote:What about coming from the G-spot? like we say....OM...G!! ΛΟΛ roflroflroflroflrofl

    ahh...~ i was avoiding saying that!!! roflroflroflroflrofl
    naughty Evil or Very Mad lol

    Sophgirl1 wrote:
    sweetsolace wrote:ahhhhh!!! kaname changing her clothes and seeing her totally naked!!! -dies-
    plus he is licking her clean??!? oh my gee! hahahaha

    Well, I guess that explains the "vanishing blood" from another post lol!

    yes the blood did disappear LOL. it was shown after yuki woke up from kaname's memories lol! Embarassed
    Kanamelover<3
    Kanamelover<3
    Common Vampire
    Common Vampire


    Posts : 204
    Join date : 2011-03-24
    Location : London
    Warning ZoneChapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Dropsoa

    Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Empty Re: Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran

    Post by Kanamelover<3 Fri Apr 29, 2011 7:55 pm

    sweetsolace wrote:
    juliet wrote:What about coming from the G-spot? like we say....OM...G!! ΛΟΛ roflroflroflroflrofl

    ahh...~ i was avoiding saying that!!! roflroflroflroflrofl
    naughty Evil or Very Mad lol

    Sophgirl1 wrote:
    sweetsolace wrote:ahhhhh!!! kaname changing her clothes and seeing her totally naked!!! -dies-
    plus he is licking her clean??!? oh my gee! hahahaha

    Well, I guess that explains the "vanishing blood" from another post lol!

    yes the blood did disappear LOL. it was shown after yuki woke up from kaname's memories lol! Embarassed

    My image of Kaname in my head has just went out the window lol!
    aya-chan
    aya-chan
    Vampire Knight
    Vampire Knight


    Posts : 1154
    Join date : 2011-03-03
    Location : here
    Humor : oiseaux de se ressemble s'assemble
    Warning ZoneChapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Dropsoa

    Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Empty Re: Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran

    Post by aya-chan Fri Apr 29, 2011 9:35 pm

    Is funny to be in this forum. Very Happy Very Happy Very Happy

    when yuuki become vampire kaname change her clothes and in chapter 65 he change it again. is abvious he saw her body. in ch 65 she doesn't wear a bra, but i am sure she wear panties.

    hino is ambigous. "this isn't first time" can have different meanings:
    1. isn't the first time when i changed yout clothes
    2. isn't the first time when i see you naked
    this 2 can be mean he saw her naked body when he change her or he usualy see her naked when they had love sessions.

    when is about hino we can expect everything. it is possible like in the future chapters to see flashbacks with yuuki and kaname being sSig_censored or at least to read something who get us to sSig_censored

    What about coming from the G-spot? like we say....OM...G!! ΛΟΛ

    this too, everything is possible

    ahhhhh!!! kaname changing her clothes and seeing her totally naked!!! -dies-
    plus he is licking her clean??!? oh my gee! hahahaha

    yuuki is such a lucky girl: kaname tongue on her body sSig_censored sometime i want to kick her sSig_busted
    juliet
    juliet
    Vampire Knight
    Vampire Knight


    Posts : 5039
    Join date : 2010-05-05
    Location : Deep, deep forest
    Humor : Anytime...
    Warning ZoneChapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Dropsoa

    Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Empty Re: Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran

    Post by juliet Fri Apr 29, 2011 9:49 pm

    sweetsolace wrote:

    ahh...~ i was avoiding saying that!!! roflroflroflroflrofl
    naughty Evil or Very Mad lol

    rofl rofl rofl now we are into a new interpretation of the OMG, ha..ha..


    Sophgirl1 wrote:

    My image of Kaname in my head has just went out the window lol!

    aha best service so far goes to Kaname: pedicure, bathing (licking), changing clothes, responsible for the wardrobe and the hair styling... sLo_Iloveyou sLo_Iloveyou

    aya-chan wrote:

    hino is ambigous. "this isn't first time" can have different meanings:
    1. isn't the first time when i changed yout clothes
    2. isn't the first time when i see you naked
    this 2 can be mean he saw her naked body when he change her or he usualy see her naked when they had love sessions.

    yuuki is such a lucky girl: kaname tongue on her body sSig_censored sometime i want to kick her sSig_busted

    I second that...and she is supposed to blush all the times during kissing, no matter how many times we have seem them kiss in the manga (they are supposed to kiss each other a year now)...so if they did anything more...is not like Yuuki wouldn't have that "I am blushing" reaction. LOL...now imagine Kaname going for more, Yuuki trembling inside but enjoys it...now she remembers it the other day (sSc_hidingsofa) OM..G oni-sama...
    Kanamelover<3
    Kanamelover<3
    Common Vampire
    Common Vampire


    Posts : 204
    Join date : 2011-03-24
    Location : London
    Warning ZoneChapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Dropsoa

    Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Empty Re: Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran

    Post by Kanamelover<3 Fri Apr 29, 2011 9:57 pm

    juliet wrote:
    sweetsolace wrote:

    ahh...~ i was avoiding saying that!!! roflroflroflroflrofl
    naughty Evil or Very Mad lol

    rofl rofl rofl now we are into a new interpretation of the OMG, ha..ha..


    Sophgirl1 wrote:

    My image of Kaname in my head has just went out the window lol!

    aha best service so far goes to Kaname: pedicure, bathing (licking), changing clothes, responsible for the wardrobe and the hair styling... sLo_Iloveyou sLo_Iloveyou

    aya-chan wrote:

    hino is ambigous. "this isn't first time" can have different meanings:
    1. isn't the first time when i changed yout clothes
    2. isn't the first time when i see you naked
    this 2 can be mean he saw her naked body when he change her or he usualy see her naked when they had love sessions.

    yuuki is such a lucky girl: kaname tongue on her body sSig_censored sometime i want to kick her sSig_busted

    I second that...and she is supposed to blush all the times during kissing, no matter how many times we have seem them kiss in the manga (they are supposed to kiss each other a year now)...so if they did anything more...is not like Yuuki wouldn't have that "I am blushing" reaction. LOL...now imagine Kaname going for more, Yuuki trembling inside but enjoys it...now she remembers it the other day (sSc_hidingsofa) OM..G oni-sama...

    So do people honestly think Yuki and Kaname have.. like had sex, for some reason I hope they have Very Happy
    mariangie
    mariangie
    Pureblood Vampire
    Pureblood Vampire


    Posts : 597
    Join date : 2011-01-28
    Location : In my lab
    Humor : Mad Doctor
    Warning ZoneChapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Dropsoa

    Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Empty Re: Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran

    Post by mariangie Sat Apr 30, 2011 6:34 am

    If the question is : if Kaname had see Yuuki nude before ? The answer is simple . Yes ! sSig_busted

    If the question is : if Kaname had see Yuuki nude because they had sex ? The answer is more complicated . sSc_jawdrop3

    Kaname had saw Yuuki before naked during the time they live together as siblings . When they were kids . Kaname was basically Yuuki's world during her infancy and young child . And viceversa . So he had to see her naked when her mom changed her diapers , bath her , dress her , ect . He probably had done those things to her during that period of time . Most important ; he had to undress and change her clothes inmediately after she became human . Because she was covered in blood after her mom sacrificed herself . :Later we see Yuuki in clean clothes before Kaname killed the vampire that tried to kill her .

    If Kaname was talking to see her naked as a young child when he said " It's not my first time " ; it is true . sSig_busted But boring. Because he was just teasing her . :sEm_blush8:

    But if Kaname mean he had saw her naked before because they were having sex , it would be great for us to know . sFun_mischieviousbig

    Kaname had to had the patient of a saint sSig_DOH to don't having sex and get her undress doing so ( unless she keep some clothes on when doing it :sEm_blush8: ) during the one year period living together . Specially after Yuuki saying on chapter 49 : " If your sins have caused you to fall from grace ... Them I want to descend to the botton with you ... " ( from Viz Shojo Beat , vol 11 version ) .

    nina
    nina
    Vampire Knight
    Vampire Knight


    Posts : 2831
    Join date : 2010-05-17
    Location : My world lalala Kanameland <3
    Humor : Black sarcasm
    Warning ZoneChapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Dropsoa

    Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Empty Re: Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran

    Post by nina Sat Apr 30, 2011 10:22 am

    mariangie wrote: If Kaname was talking to see her naked as a young child when he said " It's not my first time " ; it is true. But boring. Because he was just teasing her .

    Ha ha yeah totally boring if he was referring to their childhood, but since we have evidences that he probably changed her clothes at least twice as an adult it’s also reasonable he meant these times …

    As for the S… question I have doubts if they did or they didn’t ????

    I tend to think that they didn’t do it for some reasons:

    1. As you said mariangie Kaname has the patience of a saint and he proved that during the 10 years apart from Yuuki. I can’t even imagine how difficult must be for him not to drink her blood especially when Zero started his “sessions” with her!

    2. Yuuki’s reaction … perv, perv perv …

    3. I keep thinking Kaname’s words to Yuuki when she was facing problems to use her fangs to feed properly … “ If it was anything else I would of course waiting for you, as long as it takes until you feel like doing it …”

    http://www.mangareader.net/104-2178-28/vampire-knight/chapter-50.html

    So? He is a saint … except if Yuuki was “ready” … I mean the first night they spent together in the mansion was sooooo damn hot and romantic and she couldn’t resist ha ha ha!

    In short it would be a surprise if Hino reveal later that they had *seks* during the year but I’m not gonna fall from they sky either … but the fact that he saw her naked (?), semi-naked (?) indicates their intimacy lol.

    sweetsolace
    sweetsolace
    Vampire Knight
    Vampire Knight


    Posts : 1047
    Join date : 2011-02-24
    Humor : look in the mirror, you'll love it~ ;)
    Warning ZoneChapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Drops5black

    Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Empty Re: Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran

    Post by sweetsolace Sat Apr 30, 2011 10:51 am

    @nina
    Now I see, it does make sense haha... Yuki will be the one who initiate "it" Very Happy Very Happy I wonder when she'll have the courage, probably when she meets him again Razz Razz i hope ! haha~~~ but i dont really know, maybe she did do it with him?

    @aya-chan and juliet
    I think its possible they did it or they didn't. Probably it's normal for them to be intimate, like snuggle or cuddle with each other (as shown in the preview pic), kiss, be naked, *kyaa* if this is the level of their intimacy it makes me question what else did they do? its also hard to tell since Yuki blushes even after Kaname claimed it was not the first time he kissed her (he said, so cute... you still blush after "all these time") :x :x :x so did they already made love and Yuki still acts innocent and "blushing" about it???? Surprised Surprised affraid
    Yuki DID sound like she wanted "it" at chapter 49.. Twisted Evil and Kaname's somewhat this person who doesn't back out if he knows what they're doing is within bounds (they are fiancee and she loved him) he said one time not to deny their true nature as "beasts" :x :x
    and Kaname's words later, "we'll wander through your deep dark forest..." omG!:silent:
    they better bring a map or they'll get lost ! lol!
    Kanamelover<3
    Kanamelover<3
    Common Vampire
    Common Vampire


    Posts : 204
    Join date : 2011-03-24
    Location : London
    Warning ZoneChapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Dropsoa

    Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Empty Re: Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran

    Post by Kanamelover<3 Sat Apr 30, 2011 1:21 pm


    [/quote] they better bring a map or they'll get lost ! lol! [/quote]

    Ah rofl rofl rofl rofl rofl rofl lol!
    Knightmare
    Knightmare
    Common Vampire
    Common Vampire


    Posts : 228
    Join date : 2011-04-30
    Humor : Satirical
    Warning ZoneChapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Dropsoa

    Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Empty Re: Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran

    Post by Knightmare Sat Apr 30, 2011 1:35 pm

    Sex seriously? I know this isn't a smut manga, but I'd have thought it would be a bit more obvious. For that matter, even though I don't find them very romantic, a step like devirgining Yuuki would be treated a little more romantically, blushing bride and happyness and the works. Sounds a lot like wishful thinking to me. almost..

    Sponsored content


    Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran Empty Re: Chapter 65: "It's not my first time" - Kaname Kuran

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Sun Jan 29, 2023 11:01 am